lördag 6 augusti 2011

mobilångest

Godkväll!

Tänkte sova nu, har precis sett en het ok film-The Beach,men lilla Dicaprio!

Kom hem från Stockholm idag också, har varit där onsdag -lördag o hängt med Alzie aka Sara! jag skriver mer om det imorn, för är alldeles för trött nu ;)

Har någon förresten smsat mig efter onsdagkväll har det inte kommit fram.. upptäckte på torsdagmorognen att jag hade absolut noll mottagning och att min simkort var spärrat, och i och med att jag ska byta till Telia och behålla samma nummer antog jag att de hade skickat mig nya simkort och spärrat mitt gamla (idiotiskt enligt mig, borde bli så när jag satt i det nya simkortet) och när jag ringde hem visade det sig att det inte alls kommit något simkort.. så har varit mobillös tills nu..eller jag är ju det fortfarande, usch, känns verkligen sjukt jobbigt att inte kunna bli nådd! Anyway, var väldigt nära på att ringa Telia och vara lite  arg, då jag kom på att de säkert måste skickat simkortet till Örebro.... så om det ska skickas från örebro hit lär jag få det typ på tisdag.... så... ingen kan få tag i mig fram tills dess....

jaja, nu ska jag sluta vaina och börja sova...eller först läsa sen sova! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar