torsdag 21 juli 2011

bra - och dåligt

Idag var dagens höjdpunkt att träffa Malin! Vi tog en fika på björkberget,testade deras "eget-recept"-munkar = 100 % goda!
Sen var vi en tur upp på naturrum.. host ;)




Just nu är jag bara... SÅ IRRITERAD. sitter och djupandas och tittar på Sommar med Ernst för att komma på bättre humör... jag säger bara en sak- jag är SÅ sjuukt trött på att plocka undan efter andra..nu ger jag upp! hade tänkt storstäda men kom på att det inte är någon idé att plocka undan när det blir framplockat lika fort igen... för så roligt är det faktiskt inte att städa...... nej AH! lägga ner och kolla på TV istället....
Jag kommer aldrig ALDRIG passa som småbarnsmorsa,för det känns som att jag har provat på det,och nej, det är inte min grej.... hah


(hur gör du Ernst..?) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar